Velká kampaň - vybraná města ČR
Všechny plakátovací kampaně připravujeme s důrazem na optimální pokrytí zvoleného území, aby bylo dosaženo maximálního zásahu cílových skupin, na které je kampaň zaměřena. Naší snahou je připravovat takové kampaně, které upoutají pozornost kolemjdoucích a efektivně zhodnotí Vaše vynaložené prostředky.
Příklad plakátovací kampaně
Základní požadavky:
formát plakátů: A2
počet plakátů: 510
doba trvání: dva týdny, tj. 15 započatých dní
Návrh kampaně | |
---|---|
Velikost plakátů: | A2 |
Počet plakátů: | 510 |
Region: | vybraná města ČR |
Populace celkem: | 2 702 497 |
Počet měst: | 12 |
Doba trvání kampaně: | 15 dní |
CENA VÝLEPU Kč bez DPH | 42 865 |
CENA TISKU | 9 400 |
Struktura kampaně | ||
---|---|---|
Město | Populace | Počet plakátů |
Brno | 373 272 | 50 |
České Budějovice | 96 742 | 30 |
Hradec Králové | 96 408 | 50 |
Jihlava | 50 377 | 40 |
Karlovy Vary | 52 906 | 50 |
Liberec | 100 184 | 50 |
Olomouc | 10 2246 | 40 |
Ostrava | 315 442 | 50 |
Pardubice | 90 171 | 15 |
Plzeň | 164 336 | 50 |
Praha | 1 160 118 | 35 |
Ústí nad Labem | 100 313 | 50 |
Celkem | 2 702 497 | 510 |
Vlastní realizace kampaně
Přesná doba závisí na rozsahu a struktuře kampaně. Přesné termíny pak stanovíme dle data konání akce.
Cena zahrnuje náklady na kompletní distribuci, výlep, údržbu a další související servis. Cena neobsahuje DPH a náklady na výrobu plakátů. Výlep je vždy zahájen po obdržení objednávky a platby (dle stanoveného způsobu platby).
Plakáty po celou dobu trvání kampaně udržujeme. Pravidelně - nejméně jednou týdně - kontrolujeme všechny vylepené plakáty a provádíme jejich opravu nebo je znovu vylepujeme.
Počet plakátovacích ploch a počet plakátů se mohou lišit. Je tomu tak proto, že v některých městech Vám doporučujeme využít pouze některé plakátovací plochy a v atraktivních lokalitách jiných měst naopak doporučujeme na jednu plochu umístit dva nebo více plakátů.