Velká kampaň - vybraná města ČR

Všechny plakátovací kampaně připravujeme s důrazem na optimální pokrytí zvoleného území, aby bylo dosaženo maximálního zásahu cílových skupin, na které je kampaň zaměřena. Naší snahou je připravovat takové kampaně, které upoutají pozornost kolemjdoucích a efektivně zhodnotí Vaše vynaložené prostředky.

Příklad plakátovací kampaně

Velké plakátovací kampaně

Základní požadavky:

formát plakátů: A2
počet plakátů: 510
doba trvání: dva týdny, tj. 15 započatých dní

Návrh kampaně
Velikost plakátů:A2
Počet plakátů:510
Region:vybraná města ČR
Populace celkem:2 702 497
Počet měst:12
Doba trvání kampaně:15 dní
CENA VÝLEPU
Kč bez DPH
42 865
CENA TISKU9 400
Struktura kampaně
MěstoPopulacePočet plakátů
Brno373 27250
České Budějovice96 74230
Hradec Králové96 40850
Jihlava50 37740
Karlovy Vary52 90650
Liberec100 18450
Olomouc10 224640
Ostrava315 44250
Pardubice90 17115
Plzeň164 33650
Praha1 160 11835
Ústí nad Labem100 31350
Celkem2 702 497510

Vlastní realizace kampaně

Přesná doba závisí na rozsahu a struktuře kampaně. Přesné termíny pak stanovíme dle data konání akce.

Cena zahrnuje náklady na kompletní distribuci, výlep, údržbu a další související servis. Cena neobsahuje DPH a náklady na výrobu plakátů. Výlep je vždy zahájen po obdržení objednávky a platby (dle stanoveného způsobu platby).

Plakáty po celou dobu trvání kampaně udržujeme. Pravidelně - nejméně jednou týdně - kontrolujeme všechny vylepené plakáty a provádíme jejich opravu nebo je znovu vylepujeme.

Počet plakátovacích ploch a počet plakátů se mohou lišit. Je tomu tak proto, že v některých městech Vám doporučujeme využít pouze některé plakátovací plochy a v atraktivních lokalitách jiných měst naopak doporučujeme na jednu plochu umístit dva nebo více plakátů.

Vytisknout (.pdf)  |  Zpět