Střední kampaň - Liberecko
Všechny plakátovací kampaně připravujeme s důrazem na optimální pokrytí zvoleného území, aby bylo dosaženo maximálního zásahu cílových skupin, na které je kampaň zaměřena. Naší snahou je připravovat takové kampaně, které upoutají pozornost kolemjdoucích a efektivně zhodnotí Vaše vynaložené prostředky.
Příklad plakátovací kampaně
Základní požadavky:
formát plakátů: A2
počet plakátů: 205
doba trvání: dva týdny, tj. 15 započatých dní
Návrh kampaně | |
---|---|
Velikost plakátů: | A2 |
Počet plakátů: | 228 |
Region: | Liberecko |
Populace celkem: | 172 756 |
Počet měst: | 8 |
Doba trvání kampaně: | 15 dní |
CENA VÝLEPU Kč bez DPH | 11 350 |
CENA TISKU | 5 005 |
Struktura kampaně | ||
---|---|---|
Město | Populace | Počet plakátů |
Liberec | 100 184 | 126 |
Jablonec nad N. | 45 031 | 40 |
Hrádek nad Nisou | 7 237 | 18 |
Chrastava | 5 987 | 12 |
Frýdlant v Čechách | 7 485 | 12 |
Raspenava | 2 836 | 9 |
Nové Město p.S. | 3 996 | 11 |
Celkem | 172 756 | 228 |
Vlastní realizace kampaně
Přesná doba závisí na rozsahu a struktuře kampaně. Přesné termíny pak stanovíme dle data konání akce.
Cena zahrnuje náklady na kompletní distribuci, výlep, údržbu a další související servis. Cena neobsahuje DPH a náklady na výrobu plakátů. Výlep je vždy zahájen po obdržení objednávky a platby (dle stanoveného způsobu platby).
Plakáty po celou dobu trvání kampaně udržujeme. Pravidelně - nejméně jednou týdně - kontrolujeme všechny vylepené plakáty a provádíme jejich opravu nebo je znovu vylepujeme.
Počet plakátovacích ploch a počet plakátů se mohou lišit. Je tomu tak proto, že v některých městech Vám doporučujeme využít pouze některé plakátovací plochy a v atraktivních lokalitách jiných měst naopak doporučujeme na jednu plochu umístit dva nebo více plakátů.