Střední kampaň - Liberecko

Všechny plakátovací kampaně připravujeme s důrazem na optimální pokrytí zvoleného území, aby bylo dosaženo maximálního zásahu cílových skupin, na které je kampaň zaměřena. Naší snahou je připravovat takové kampaně, které upoutají pozornost kolemjdoucích a efektivně zhodnotí Vaše vynaložené prostředky.

Příklad plakátovací kampaně

Střední plakátovací kampaně

Základní požadavky:

formát plakátů: A2
počet plakátů: 205
doba trvání: dva týdny, tj. 15 započatých dní

Návrh kampaně
Velikost plakátů:A2
Počet plakátů:228
Region:Liberecko
Populace celkem:172 756
Počet měst:8
Doba trvání kampaně:15 dní
CENA VÝLEPU
Kč bez DPH
11 350
CENA TISKU5 005
Struktura kampaně
MěstoPopulacePočet plakátů
Liberec100 184126
Jablonec nad N.45 03140
Hrádek nad Nisou7 23718
Chrastava5 98712
Frýdlant v Čechách7 48512
Raspenava2 8369
Nové Město p.S.3 99611
Celkem172 756228

Vlastní realizace kampaně

Přesná doba závisí na rozsahu a struktuře kampaně. Přesné termíny pak stanovíme dle data konání akce.

Cena zahrnuje náklady na kompletní distribuci, výlep, údržbu a další související servis. Cena neobsahuje DPH a náklady na výrobu plakátů. Výlep je vždy zahájen po obdržení objednávky a platby (dle stanoveného způsobu platby).

Plakáty po celou dobu trvání kampaně udržujeme. Pravidelně - nejméně jednou týdně - kontrolujeme všechny vylepené plakáty a provádíme jejich opravu nebo je znovu vylepujeme.

Počet plakátovacích ploch a počet plakátů se mohou lišit. Je tomu tak proto, že v některých městech Vám doporučujeme využít pouze některé plakátovací plochy a v atraktivních lokalitách jiných měst naopak doporučujeme na jednu plochu umístit dva nebo více plakátů.

Vytisknout (.pdf)  |  Zpět